[vc_row][vc_column][vc_column_text]

دانلود کتاب تست کمبریج ۱۵

[/vc_column_text][vc_separator color=”orange” border_width=”5″][/vc_column][/vc_row]

[vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”5404″ img_size=”medium” alignment=”center” style=”vc_box_rounded” css_animation=”fadeInLeft”][vc_single_image image=”4688″ img_size=”150*150″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” css_animation=”fadeInLeft” title=”دانلود کتاب کمبریج آیلتس ۱۵ (pdf)” link=”http://www.dl.apadana-ielts.com/book/practice_test/Apadana-IELTS.Cambridge15.pdf”][vc_single_image image=”4689″ img_size=”150*150″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded” onclick=”custom_link” css_animation=”fadeInLeft” title=”دانلود فایل های صوتی کتاب آیلتس کمبریج تست ۱۵″ link=”http://www.dl.apadana-ielts.com/book/practice_test/Apadana-IELTS.Cambridge15.audio-files.zip”][/vc_column][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

Cambridge IELTS books 

دانلود کتاب کمبریج آیلتس ۱۵

یکی از مهم ترین موارد در آمادگی برای شرکت در آزمون IELTS آشنایی با ساختار آزمون, انواع سوالات و انجام تست های تمرینی در همه ی بخش ها مانند Reading , Listening , Speaking و Writing  می باشد. از آنجایی که تست های غیر استاندارد  نه تنها به آمادگی شما برای شرکت در آزمون آیلتس کمک نمی کنند, بلکه آسیب های جبران ناپذیری به روند یادگیری شما وارد می کنند و باعث می شوند که تکنیک ها و استراتژی ها مفید واقع نشده و اطمینان شما به آنها از بین برود،  دسترسی به نمونه سوالات و تست های قابل استناد و استاندارد اهمیت بسیار بسیار ویژه ای پیدا می کنند.

در بین تمام کتاب هایی که نمونه سوالات IELTS را جمع آوری کرده اند, تنها برخی از آنها تایید شده هستند. مجموعه کتاب های Cambridge IELTS از جمله معتبر ترین این کتاب ها هستند که توسط انتشارات کمبریج منتشر شده اند. در ادامه با نکاتی در باره ی این کتاب های بسیار مفید و مهم آشنا خواهید شد.

 Cambridge IELTS 15

هر سال یک نسخه جدید از کتاب های Cambridge IELTS چاپ می شود و تا کنون ۱۵ نسخه از این کتاب ها در دسترس متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس قرار گرفته است. لازم به ذکر است که تا کتاب ۱۰ این مجموعه, هر نسخه شامل ۴ تست آکادمیک و ۲ تست جنرال بود و در مجموع ۶ تست را در اختیار سزابان آموزان قرار می داد. حال آنکه از کتاب ۱۱ به بعد شما می توانید با توجه به آزمون مورد نظر خود, نسخه ی آکادمیک یا جنرال این کتاب ها را تهیه کنید که هر کدام شامل ۴ تست کامل آیلتس می باشند.

دانلود کتاب کمبریج آیلتس ۱۵

تیم آموزشی آپادانا با گرد آوری و ارائه  نسخه های بسیار با کیفیت و اصلی این کتاب ها در این بخش از وبسایت آپادانا به شما کمک خواهد کرد تا با انجام دادن این تست ها مهارت های خود در بخش های چهار گانه آزمون آیلتس را سنجیده و از میزان پیشرفت خود آگاه شوید.

این کتاب ها با پوشش موارد زیر  تمام تمرین های مورد نیاز برای شرکت در آزمون آیلتس را در اختیار شما قرار می دهند:

کم

آیلتس کرج

کمبریج آیلتس ۱۵

۴ تست کامل برای کاندیدا های آزمون آکادمیک یا جنرال

معرفی آزمون و توضیح سیستم نمره دهی

پاسخ سوالات  و متن فایل های صوتی

پاسخنامه های قابل پرینت که به وسیله ی آنها انتقال جواب ها به پاسخنامه را تمرین کنید

فایل های صوتی برای بخش Listening

نمونه Writing های تصحیح شده به همراه نمره و نظر تصحیح کننده[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

[vc_row][vc_column][vc_separator color=”orange” border_width=”5″][/vc_column][/vc_row]

[vc_row][vc_column css_animation=”fadeInLeftBig” width=”1/4″][vc_column_text]

منابع آیلتس

کتاب مجله ویدیو و…

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column css_animation=”fadeInUpBig” width=”1/4″][vc_column_text]

کتاب لغت آیلتس

vocabulary in use ,….

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column css_animation=”fadeInUpBig” width=”1/4″][vc_column_text]

کتاب تست آیلتس

کتاب های تست آیلتس  کمبریج 

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column css_animation=”fadeInRightBig” width=”1/4″][vc_column_text]

کتاب های گرامر

IELTS Band 9 , ….

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

اسکرول به بالا
Scroll to Top