در هفته های اخیر و با همه گیری ویروس کرونا به منظور جلوگیری از گسترش زنجیره انتقال این ویروس موسسه های بین المللی معتبر نظیر آیلتس و تافل آزمون های حضوری خود را در اکثر مراکز کنسل کرده اند. در این میان، سازمان آیلتس در حال راه اندازی آزمون آنلاینی تحت عنوان IELTS Indicator می باشد.

خانم کریستین ناتال مدیر اجرائی موسسه ارزیابی کمبریج در این باره گفته است ثبت نام برای این آزمون از ۲۲ آپریل ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد اگرچه هزینه آن هنوز اعلام نشده است. این آزمون هفته ای ۱ بار در مراکز منتخب و محدودی که امکان برگزاری آزمون حضوری را ندارند در تاریخ های از پیش برنامه ریزی شده برگزار می گردد و نتایج آن که توسط ممتحین رسمی آیلتس تصحیح میشود ۷ روز بعد از تست اعلام خواهد شد. به گفته خانم ناتال این آزمون فقط برای شرایط خاص بحران کرونا است و قرار نیست جایگزین آزمون‌حضوری شود. وبسایت این آزمون نیز به داوطلبین توصیه می کند قبل از رزرو کردن آزمون آیلتس ایندیکتور حتما با دانشگاه مورد نظر مکاتبه و اطمینان حاصل کنند که نتایج این آزمون مورد قبول آنها می باشد.

لینک وبسایت این آزمون :

www.ieltsindicator.com

لینک خبر منتشر شده در وبسایت آیلتس:

https://www.ielts.org/news/2020/ielts-partners-launch-new-online-test-to-support-students-impacted-by-covid-19-restrictions

اسکرول به بالا
Scroll to Top